دكتر محمود احمدي‌نژاد در اجتماع باشكوه مردم شهرستان درگز

آمار مطالب

کل مطالب : 1892
کل نظرات : 72

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1211
باردید دیروز : 2002
بازدید هفته : 3448
بازدید ماه : 3213
بازدید سال : 82341
بازدید کلی : 407039
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391
نظرات

احمدي‌نژاد پارتي مردم در دولت است

 

رييس‌جمهور بر خدمتگزاري همه جانبه به مردم تأكيد كرد و اظهار داشت: بنده تا در مسير خدمت به مردم تا زماني که در دولت عهده دار مسئوليت هستم يك لحظه از پا نخواهم نشست و شبانه‌روز در راستاي تحقق آنچه با مردم عهد كرده‌ام تلاش کرده و اعلام مي کنم که احمدي‌نژاد پارتي مردم در دولت است.

رييس‌جمهور بر خدمتگزاري همه جانبه به مردم تأكيد كرد و اظهار داشت: بنده تا در مسير خدمت به مردم تا زماني که در دولت عهده دار مسئوليت هستم يك لحظه از پا نخواهم نشست و شبانه‌روز در راستاي تحقق آنچه با مردم عهد كرده‌ام تلاش کرده و اعلام مي کنم که احمدي‌نژاد پارتي مردم در دولت است.

دكتر محمود احمدي‌نژاد ظهر امروز (دوشنبه) در پنجمين روز از صدمين سفر استاني هيات دولت، در اجتماع پرشور و باشكوه مردم شهرستان درگز، ساختن و آباداني كشور را در گرو تحقق توافقي دوجانبه بين مردم و دولت عنوان كرد و گفت: تأمين امكانات آموزشي، دانشگاهي، درماني و بهداشتي، احداث و توسعه مسيرهاي ارتباطي و منابع تسهيلات و فراهم كردن زيرساخت‌ها برعهده دولت است و از سوي ديگر رونق دادن به كار و تلاش و توليد برعهده مردم است تا آستين همت را بالا زده و با رونق دادن به توليد كه امسال مورد تأكيد ويژه نيز قرار گرفته، پيشرفت، آباداني و سازندگي را براي منطقه خود به ارمغان بياورند.

رييس‌جمهور با اشاره به منفي‌بافي ها و مانع تراشي هاي برخي افراد در برابر تاکيدات دولت مبني بر ساختن کشور، تصريح کرد: عده اي چون خودشان اهل كار و تلاش نبوده و نسبت به قدرت و توان جوانان كشور براي ايجاد آباداني باور و ايمان ندارند در مقابل تلاش ديگران مانع‌تراشي مي‌كنند.

دكتر احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه خدا انسان را براي رسيدن به قله‌هاي كمال و انسانيت خلق كرده و اولين گام براي حرکت در اين مسير را توحيد قرار داده است، اظهار داشت: اگر ملتي از همه مواهب مادي برخوردار باشد، اما روح توحيد در آن جامعه حاكم نباشد آن كشور و ملت هرگز به سعادت نخواهند ديد.

دكتر احمدي‌نژاد با تأكيد بر اينكه اگر زورگويان بين‌المللي به خدا ايمان داشتند، هرگز شاهد شقاوت‌ها و جناياتي که آنان عليه ملت ها مرتكب مي‌شوند، نبوديم، خاطر نشان كرد: البته ملتي كه به خدا ايمان داشته باشد نه تنها از قدرت‌هاي جهاني نمي‌ترسد بلكه در اصل آنها را به رسميت نمي‌شناسد و در اين راستا ملت ايران به ياري ايمان استوار خود به خداوند، در مقابل هياهوي دشمنان محکم ايستاده و هر چه دشمنان تلاش كنند ذره‌اي ترس در دل آنها ايجاد نخواهد شد.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود شهيد صياد شيرازي را الگويي يكپارچه از توحيد، اخلاص، عبوديت و سرشار از عشق به پيامبر(ص) و آل پيامبر(ص) عنوان کرد و گفت: ياد خدا و ذکر او زمزمه و كلام هميشگي شهيد صياد شيرازي بود و به همين دليل در طول زندگي خود از هيچ كس نترسيده و در سخت‌ترين عرصه‌ها هنگامي که ديگران با قدم‌هاي لرزان وارد مي‌شدند، او با قدرت گام به ميدان مي‌گذاشت و با امكانات اندک در برابر دشمناني تا دندان مسلح پا به ميدان مي‌گذاشت.

دكتر احمدي‌نژاد ادامه داد: دشمنان همواره از رويارويي با شهيد صياد شيرازي واهمه داشتند و به همين دليل نيز با سوء استفاده از مهرباني او و با فريبكاري، همچون خفاشان به وي نزديك شده و به او ضربه زدند وگرنه اگر لشكري با تمام تجهيزات در مقابل او مي‌ايستاد قادر نبود سرسوزني وي را به عقب براند و اين لشكر دشمن بود كه در نهايت مجبور به عقب‌نشيني مي‌شد.

رييس‌جمهور مردم شهرستان درگز را اهل توحيد و از ياران شهيد صياد شيرازي توصيف كرد و اظهار داشت: امروز اگر همه شياطين عليه ملت ايران بسيج شوند، در برابر آنها تنها همشهريان شهيد صياد شيرازي در شهرستان درگز کافي هستند، تا آنها را براي هميشه از كار و رفتارشان پشيمان كنند.

منبع خبر:http://www.president.ir

شناسه خبر: 37793 - 

دوشنبه 25 ارديبهشت

1391 - 13:31



تعداد بازدید از این مطلب: 420
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








********به وبلاگ من خوش آمدید********* خدایا مرا ببخش / مرا فهمی ده تا فرامین وحکمت هایت را درک کنم/ و مرا فرصتی دیگر برای بهتر بودن ده تا دستهاو زبان تو شوم . آمین یا رب العالمین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود